-
Inhoudsopgave
- Kiosk van Connect
- coverpagina Connect 02
-
Voorwoord
Communication is key
Door CEO Erik Joustra.
-
De kunst van het anticiperen: verwachtingsmanagement bij grote incidenten
In de IT-dienstverlening kan een groot incident het werkproces verstoren en veel vertraging veroorzaken bij de eindgebruiker. Snelle duidelijkheid over de oorzaak is essentieel. Cindy Dreessen en Sean Houdijk vertellen over de communicatie rondom incidenten.
-
Leveranciersdag 2023: ‘Samenwerken is samen D.O.E.N.’
Op 30 maart hield SSC-ICT haar eerste Leveranciersdag. Meer dan 80 vertegenwoordigers van verschillende organisaties waren aanwezig. Zij kregen nader inzicht in de strategische richting die SSC-ICT de komende jaren zal volgen en hoe de samenwerking wordt versterkt.
-
De Verdieping
Microsoft Teams: een moderne manier van (samen)werken
In 2021 startte SSC-ICT met de uitrol van fase 1 van het samenwerkingsplatform Microsoft Teams. Irina Zijlstra-Sedletska en Tamara Vellema bespreken de huidige stand van zaken rondom fase 2. Ook blikken ze terug op het proces tot nu toe.
-
Ron Roozeboom: ‘Het verbeteren van onze communicatie is essentieel’
Ron Roozeboom is per 1 januari gestart als de nieuwe Chief Operations Officer (COO) bij SSC-ICT. In dit gesprek vertelt hij over zijn invulling van de COO-rol en zijn ambities en hoe hij kijkt naar samenwerkingen. Goede communicatie speelt hierbij een sleutelrol.
-
Colofon